Home Noutăți Ședința de lucru cu genericul ”Acces, relevanță, calitate în educație – competențe pentru prezent și viitor”

Ședința de lucru cu genericul ”Acces, relevanță, calitate în educație – competențe pentru prezent și viitor”

0
1
1,696

La 25 august 2017, sala de ședințe a Consiliului Raional Cahul a fost gazda ședinței de lucru a factorilor de decizie din sistemul educațional din raion cu genericul ”Acces, relevanță, calitate în educație – competențe pentru prezent și viitor”, organizată de Direcția generală învățământ.

La eveniment au participat dl Ion GROZA, președintele raionului Cahul, dna Elena BACALU, deputat în Parlamentul RM, dl Vladimir CALMÎC, vicepreședintele raionului Cahul responsabil de domeniul învățământului, dl Avram MICINSCHI, șef al Direcției generale învățământ, dna Maria TICHIȘAN, președinte al CR al SEȘ, dna Irina TODOS, prorector al USM ”B.P.Hasdeu” Cahul, dl Nicolae DANDIȘ, primarul municipiului Cahul, colaboratorii DGÎ, managerii instituțiilor școlare și preșcolare, primari, reprezentanți ai administrației publice și poliției.

În rapoartele și comunicările prezentate au fost abordate aspectele esențiale ale învățământului în raionul Cahul, s-a făcut bilanțul anului precedent și au fost stabilite noi obiective pentru noul an de învățământ.

În acest context au fost menționate și discutate diverse aspecte, precum  menținerea unui sistem de învățământ durabil, eficient, stabil și relevant, asigurarea condițiilor de învățare, situația copiilor școlarizați, egalitatea de șanse, potențialul creativ al elevilor dotați și motivarea lor, asigurarea instituțiilor cu personal didactic, situația specialiștilor debutanți, promovarea experienței pozitive, managementul educațional și financiar al instituțiilor, activitatea metodică, resursele curriculare, relațiile cu comunitatea, resursele umane, asigurarea cu echipament informațional și comunicațional.

Distribuie articolul pe:
Încărcați mai multe articole
Mai multe din Noutăți

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *