Este o inițiativă premieră pentru Republica Moldova dezvoltată cu asistența financiară a Uniunii Europene în cadrul Programului EU4Moldova: Regiuni-cheie.
Utilizarea tehnologiilor de branding vor contribui la dezvoltarea atractivității investiționale, la creșterea reputației Regiunii, la cultivarea unui sentiment de mândrie pentru localnici și la un impact pozitiv asupra bunăstării locuitorilor. Brandul regiunii Cahul este destinat spre utilizare deopotrivă localităţilor rurale, mun. Cahul, agenţilor economici, instituţiilor publice, sectorului asociativ și oamenilor ce iubesc Cahulul. Pentru mai multe detalii accesați: http://www.eu4cahul.md/.
-
Studiul de Specializare Inteligentă pentru Regiunea de Dezvoltare Sud a Republicii Moldova
Agenția de Dezvoltare Regională Sud a încheiat procesul de elaborare a Studiului de Sp… -
Produsele din raionul Cahul, prezente la Expoziția Națională „Fabricat în Moldova”, ediția a XXII-a – 2025
Tradițional, la început de an, Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova desc…
Mai multe din Noutăți