În temeiul art.45 alin. (1) şi (3), art.53 alin. (1) lit.f), art.54 din Legea privind administraţia publică locală nr.436/2006, Președintele raionului, domnul Pavel GROZA, a convocat, în şedinţă ordinară, Consiliul Raional, pentru data de 17 decembrie 2024.
Şedinţa va avea loc în incinta Consiliului Raional Cahul, Piața Independenței, nr.2, sala de şedinţe, etajul II, cu începere de la orele 10:00.
În agenda şedinţei sunt incluse următoarele subiecte:
- Cu privire la aprobarea organigramei, structurii și efectivului-limită ale Aparatului președintelui raionului, ale direcțiilor şi ale altor subdiviziuni subordonate Consiliului Raional Cahul pentru anul 2025.
Raportor: Valentina Smeșnoi, șefă adjunctă, Direcția generală finanțe
- Cu privire la aprobarea bugetului raional Cahul pentru anul 2025 (în prima lectură).
Raportor: Valentina Smeșnoi, șefă adjunctă, Direcția generală finanțe
- Cu privire la aprobarea bugetului raional Cahul pentru anul 2025.
Raportor: Valentina Smeșnoi, șefă adjunctă, Direcția generală finanțe
- Cu privire la modificarea Programului privind repartizarea mijloacelor fondului rutier și limitelor alocațiilor pentru întreținerea periodică, reparații curente a drumurilor de interes raional pentru anul 2024.
Raportor: Dumitru Crețu, șef interimar Direcția construcții și drumuri
- Cu privire la aprobarea Programului privind repartizarea mijloacelor fondului rutier și limitelor alocațiilor pentru întreținerea periodică, reparații capitale și curente a drumurilor de interes raional pentru anul 2025.
Raportor: Dumitru Crețu, șef interimar Direcția construcții și drumuri
- Cu privire la aprobarea organigramei și statelor de personal ale IMSP „Centrul de Sănătate Bucuria”.
Raportor: Victoria Miclauș, șefă, IMSP Centrul de Sănătate Bucuria
- Cu privire la aprobarea organigramei și statelor de personal ale IMSP „Centrul de Sănătate Colibași”.
Raportor: Svetlana Cojan, șefă, IMSP Centrul de Sănătate Colibași
- Cu privire la aprobarea organigramei și statelor de personal ale IMSP „Centrul de Sănătate Crihana Veche”.
Raportor: Ivan Armanu, șef, IMSP Centrul de Sănătate Crihana Veche
- Cu privire la aprobarea organigramei și statelor de personal ale IMSP „Centrul de Sănătate Găvănoasa”.
Raportor: Svetlana Percembli, șefă, IMSP Centrul de Sănătate Găvănoasa
- Cu privire la aprobarea organigramei și statelor de personal ale IMSP „Centrul de Sănătate Giurgiulești”.
Raportor: Lilia Matei, șefă, IMSP Centrul de Sănătate Giurgiulești
- Cu privire la aprobarea organigramei și statelor de personal ale IMSP „Centrul de Sănătate Larga Nouă”.
Raportor: Anna Necrasova, șefă interimară, IMSP Centrul de Sănătate Larga Nouă
- Cu privire la aprobarea organigramei și statelor de personal ale IMSP „Centrul de Sănătate Slobozia Mare”.
Raportor: Nuțu Migali, șef, IMSP Centrul de Sănătate Slobozia Mare
- Cu privire la aprobarea organigramei și statelor de personal ale IMSP „Centrul de Sănătate Zîrnești”.
Raportor: Tatiana Colța, șefă, IMSP Centrul de Sănătate Zîrnești
- Cu privire la aprobarea Planului de acțiuni în vederea realizării, în raionul Cahul, a Programului național privind sănătatea mintală pentru anii 2023-2027.
Raportor: Alexandru Hagioglo, șef interimar, IMSP „Centrul de Sănătate Cahul”
- Cu privire la statutul instituțiilor de învățământ general din raionul Cahul.
Raportor: Maria Bichir, șefă, Direcția generală învățământ
- Cu privire la majorarea unităților și surselor colectate pentru funcționarea grupelor cu program prelungit în instituțiile de învățământ general.
Raportor: Maria Bichir, șefă, Direcția generală învățământ
- Cu privire la corelarea bugetului raional Cahul pe anul 2024 cu prevederile Legii bugetului de stat pentru anul 2024.
Raportor: Valentina Smeșnoi, șefă adjunctă, Direcția generală finanțe
- Cu privire la modificarea bugetului raional Cahul pentru anul 2024.
Raportor: Valentina Smeșnoi, șefă adjunctă, Direcția generală finanțe
- Cu privire la instituirea Consiliului teritorial Cahul pentru protecția drepturilor copilului.
Raportor: Eduard Olaru, șef, Serviciul juridic și resurse umane
- Cu privire la modificarea Regulamentului intern privind modul și condițiile de acordare și operare a compensației pentru alimentație sub formă de tichete de masa angajaților din cadrul Aparatului Președintelui raionului Cahul și subdiviziunilor Consiliului Raional Cahul, aprobat prin Decizia nr. 6/7 din 15 noiembrie 2024.
Raportor: Eduard Olaru, șef, Serviciul juridic și resurse umane
- Cu privire la desfăşurarea activităţilor de trecere în evidenţa militară a cetăţenilor cu anul naşterii 2009 şi a cetăţenilor locuitori ai raionului Cahul de vârstă mai mare care anterior nu au fost luaţi la evidenţă militară.
Raportor: Ruslan Gurinov, comandantul Centrului militar teritorial Cahul
- Cu privire la aprobarea deciziei Comisiei raionale de privatizare a fondului de locuințe.
Raportor: Violina Mîțăblîndă, șefă interimară, Direcția economie și atragerea investițiilor
- Despre modificarea anexelor la Decizia nr.3/8 din 24 mai 2024 „Cu privire la transmiterea, cu titlu gratuit, a bunurilor procurate în cadrul măsurii investiționale „Sistem de management integrat al deșeurilor”.
Raportor: Violina Mîțăblîndă, șefă interimară, Direcția economie și atragerea investițiilor
- Cu privire la transmiterea în locațiune a unor spații neutilizate.
Raportor: Violina Mîțăblîndă, șefă interimară, Direcția economie și atragerea investițiilor
- Cu privire la casarea unor bunuri uzate, raportate la mijloacele fixe, gestionate de instituțiile publice din subordinea Consiliului Raional Cahul.
Raportor: Maria Bichir, șefă, Direcția generală învățământ
- Cu privire la casarea unor bunuri uzate, raportate la mijloacele fixe, administrate de IP Biblioteca raională „Andrei Ciurunga”.
Raportor: Ecaterina Cozma, șefă, Secția cultură
- Cu privire la aprobarea Programului de activitate al Consiliului Raional Cahul pentru anul 2025.
Raportor: Cornelia Prepeliță, secretar al Consiliului Raional Cahul
- Cu privire la aprobarea programului concediilor de odihnă pe anul 2025.
Raportor: Eduard Olaru, șef, Serviciul juridic și resurse umane.
Ședinţele comisiilor consultative de specialitate (sala de ședințe, et.3):
Vineri, 13 decembrie 2024
- Şedinţa Comisiei consultative agricultură, alimentaţie, industrie şi protecţia mediului – ora 10:00
- Şedinţa Comisiei consultative administraţie publică, respectarea drepturilor şi libertăţilor omului, relaţii interetnice – ora 14:00
Luni, 16 decembrie 2024
- Şedinţa Comisiei consultative probleme sociale – ora 10:00
- Şedinţa Comisiei consultative urbanism, construcţii, gospodărie comunală, drumuri, relaţii funciare şi cadastru – ora 13:30
- Şedinţa Comisiei consultative economie, reforme, buget, finanţe şi relaţii transfrontaliere – ora 15:00