Home Noutăți Anunțuri CONSILIUL  RAIONAL CAHUL SE CONVOACĂ ÎN ŞEDINŢĂ EXTRAORDINARĂ LA  29  MARTIE 2024

CONSILIUL  RAIONAL CAHUL SE CONVOACĂ ÎN ŞEDINŢĂ EXTRAORDINARĂ LA  29  MARTIE 2024

0
0
678

În temeiul art.45 alin. (2) şi (3), art.53 alin. (1) lit.f), art.54 din Legea privind administraţia publică locală nr.436/2006, Președintele raionului, domnul Pavel GROZA, a convocat, în şedinţă extraordinară,  Consiliul Raional, pentru data de 29 martie 2024.

Şedinţa va avea loc în incinta Consiliului Raional Cahul, Piața Independenței, nr.2, sala de şedinţe, etajul II, cu începere de la orele 10:00.

În agenda şedinţei sunt incluse următoarele subiecte:

  1. Cu privire la stabilirea districtelor școlare pentru instituțiile de învățământ general din raionul Cahul. 
    Raportor: Valeriu Baban, șef interimar Direcția generală învățământ
  1. Cu privire la organizarea odihnei de vară a copiilor şi adolescenţilor în sezonul estival 2024.
    Raportor: Valeriu Baban, șef interimar Direcția generală învățământ
  1. Cu privire la instituirea Instituției Publice „Școala Sportivă Raională Cahul”.
    Raportor: Tatiana Seredencovicepreşedintele raionului Cahul
  1. Despre modificarea anexelor la Decizia nr. 03/01 din 22 decembrie 2023 „Cu privire la aprobarea organigramei, structurii și efectivului-limită ale Aparatului președintelui raionului și ale direcțiilor, secțiilor, serviciilor subordonate Consiliului Raional Cahul pentru anul 2024”.
    Raportor: Eduard Olarușef  Serviciul juridic și resurse umane
  1. Cu privire la aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Direcției agricultură, relații funciare, cadastru și patrimoniu public.
    Raportor: Vasile Rarușef Secția agricultură
  1. Cu privire la modificarea bugetului raional Cahul pentru anul 2024.
    Raportor: Valentina Smeșnoi, șef adjunct Direcția generală finanțe
  1. Cu privire la alocarea mijloacelor financiare din fondul de rezervă al Consiliului Raional Cahul.
    Raportor: Valentina Smeșnoi, șef adjunct Direcția generală finanțe
  1. Cu privire la instituirea Comisiei raionale pentru drepturile omului și desemnarea coordonatorului în domeniul drepturilor omului.
    Raportor: Eduard Olarușef  Serviciul juridic și resurse umane
  1. Cu privire la constituirea Comisiei de licitație pentru organizarea și desfășurarea licitațiilor cu strigare și cu reducere, de expunere la vânzare și de transmitere în locațiune a patrimoniului public administrat de Consiliul Raional Cahul.
    Raportor: Violina Mîțăblîndășef interimar Secția economie și atragerea investițiilor
  1. Cu privire la transmiterea în locațiune a unor spații neutilizate.
    Raportor: Violina Mîțăblîndășef interimar Secția economie și atragerea investițiilor
  1. Cu privire la aprobarea deciziei Comisiei raionale de privatizare a fondului de locuințe.
    Raportor: Violina Mîțăblîndășef interimar Secția economie și atragerea investițiilor
  1. Cu privire la transmiterea unor bunuri.
    Raportor: Ecaterina Cozmașef Secția cultură
  1. Cu privire la casarea unor bunuri uzate raportate la mijloacele fixe.
    Raportor: Elena Opreașef Secția contabilitate
  1. Cu privire la casarea unor bunuri uzate, raportate la mijloacele fixe, gestionate de instituțiile publice din subordinea Consiliului Raional Cahul.
    Raportor: Valeriu Baban, șef interimar Direcția generală învățământ
  1. Despre modificarea punctului 3 din Decizia nr.02/13 din 8 decembrie 2023 „Cu privire la măsurile necesare pentru punerea în aplicare a prevederilor Legii nr. 256/2023 (reforma sistemului de asistență socială „Restart”).
    Raportor: Eduard Olarușef  Serviciul juridic și resurse umane
  1. Despre modificarea Anexei la Decizia nr.1/41 din 16 februarie 2024 „Cu privire la transmiterea, cu titlu gratuit, a unor bunuri”.
    Raportor: Ecaterina Cozmașef Secția cultură
  1. Cu privire la exercitarea interimatului funcției de șef al IMSP ,,Centrul de Sănătate Bucuria”.
    Raportor: Elena Cebotarivicepreşedintele raionului Cahul

 

Distribuie articolul pe:
Mai multe din Anunțuri

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.