Home Noutăți Activităţile principale ale Consiliului Raional şi Aparatului Preşedintelui Raionului Cahul pentru perioada 12.06.2017-17.06.2017

Activităţile principale ale Consiliului Raional şi Aparatului Preşedintelui Raionului Cahul pentru perioada 12.06.2017-17.06.2017

0
0
1,927
Nr.
d/o
Măsurile  preconizate Data şi ora  desfăşurării Locul desfăşurării Responsabil
    LUNI, 12.06.2017    
1. Ședința săptămînală  cu șefii subdiviziunilor subordonate Consiliului Raional Cahul. 08-30 Sala de ședințe, et.III I.Groza
2. Monitorizarea examenelor de absolvire a treptei gimnaziale la limba de instruire.   L.T.”D.Cantemir”, L.T.”I.Vodă”, gimn.s.Văleni A.Micinschi
3. Monitorizarea executării lucrărilor de construcție în Azilul pentru persoane în vîrstă și cu dizabilități din c.Moscovei.   c.Moscovei L.Moraru
4. Elaborarea caietului de sarcini și a devizului de cheltuieli pentru executarea lucrărilor de amenajare a centrului localității Andrușul de Sus.   DCDDT V.Golub
    MARȚI, 13.06.2017    
1. Participarea la Comisia de selectare a terenurilor pentru reconstrucția imobilului în atelier de prelucrare a articolelor din piele. 09-00 s.Andrușul de Sus E.Iorga

N.Basarab

2. Sesiune de instruire pentru potențialii rezidenți ai Incubatorului de Afaceri Cahul cu tema: ”Planificarea afacerii”. 09:30-15:00 Sala de ședințe, et.I V.Golub
3. Ședință de lucru cu producătorii raionali de panificație pentru buna desfășurare a Festivalului regional ”Pâinea noastră cea de toate zilele”. 10-00 Sala de ședințe, et.III J.Ghețiu
4. Ședința Consiliului de Administrare a IP Incubatorul de Afaceri Cahul. 11-00 Sala de ședințe, et.III V.Golub
5. Monitorizarea examenelor de bacalaureat la disciplina de profil.   L.T.”D.Cantemir”, L.T.”I.Vodă”, gimn.s.Văleni A.Micinschi
6. Ședința Comisiei raionale pentru protecția copilului aflat în dificultate.   Centrul de Asistență Socială de Zi pentru Copii L.Moraru
7. Elaborarea raportului cu privire la evidența sesizărilor cazurilor de abuz, neglijare, exploatare și trafic.

 

  Direcția generală învățămînt A.Micinschi
    MIERCURI, 14.06.2017    
1. Elaborarea raportului de activitate pentru anul de studii 2016-2017 la disciplinele școlare.   Direcția generală învățămînt A.Micinschi
2. Generalizarea informației cu privire la terenurile agricole nelucrate și a celor ce urmează să fie consolidate.   Direcția agricultură și dezvoltare economică J.Ghețiu
3. Repartizarea foilor de întremare la sanatoriu.   DASPF Cahul L.Moraru
4. Recepția lucrărilor la obiectul: ”Construcția anexei la Azilul de Bătrîni s.Moscovei”.   DCDDT V.Golub
  JOI,
15.06.2017
   
1. Monitorizarea examenelor de absolvire a treptei gimnaziale la istoria românilor și universală.   L.T.”D.Cantemir”, L.T.”I.Vodă”, gimn.s.Văleni A.Micinschi
2. Sedință de cunoaștere și adaptare a copiilor ce urmează să fie plasați în familiile din cadrul Serviciului de Asistență Parentală Profesionistă.   DASPF Cahul L.Moraru
3. Recepția lcrărilor la obiectul: ”Reparația apeductului exterior, edificiul CR amplasat pe str.Ștefan cel Mare, 110”.   DCDDT V.Golub
  VINERI, 16.06.2017  
1. Monitorizarea examenelor de bacalaureat la disciplina la solicitare.   L.T.”D.Cantemir”, L.T.”I.Vodă”, gimn.s.Văleni A.Micinschi
2. Ședința grupului de lucru pentru achiziții de mărfuri, lucrări și servicii privind achiziționarea lucrărilor de construcție la renovarea blocului alimentar și blocului patomorfologic al IMSP Spitalul Raional Cahul. 10-00 Sala de ședințe, et.III J.Ghețiu
3. Generalizarea rapoartelor de activitate a instituțiilor de educație timpurie.   Direcția generală învățămînt A.Micinschi
  SÎMBĂTĂ, 17.06.2017  
1. Festival Regional ”Pâinea noastră cea de toate zilele”. 10-30 Piața Horelor S.Bulat

                        

                         Secretarul Consiliului Raional Cahul                          Cornelia PREPELIȚĂ                

Distribuie articolul pe:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.