Home Noutăți Activităţile principale ale Consiliului Raional şi Aparatului Preşedintelui Raionului Cahul pentru perioada 10.07.2017-14.07.2017

Activităţile principale ale Consiliului Raional şi Aparatului Preşedintelui Raionului Cahul pentru perioada 10.07.2017-14.07.2017

0
0
1,367
Nr.

d/o

Măsurile  preconizate Data şi ora

desfăşurării

Locul

desfăşurării

Responsabil
    LUNI,

10.07.2017

   
1. Ședința săptămânală  cu șefii subdiviziunilor subordonate Consiliului Raional Cahul. 08-30 Sala de ședințe, et.III I.Groza
2. Întrunire organizată de Ministerul Sănătății al RM privind Concepția reformei în medicină. 10-00 Sala de ședințe, et.II A.Malcov
3. Elaborarea datelor inițiale la apeductul magistral a rețelelor interne în comunele Lebedenco, Pelinei și Găvănoasa.   Arhitect-șef al raionului E.Iorga
4. Evaluarea activității lucrătorilor sociali.   DASPF L.Moraru
5. Elaborarea fișelor de evidentă a monumentelor.   Secția cultură S.Bulat
    MARȚI,

11.07.2017

   
1. Participarea la licitația cu strigare și negocieri directe, și la Comisia de selectare a terenurilor pentru reconstrucția și amenajarea parcului în s.Chioselia Mare. Stabilirea terenului aferent a unei clădiri în s.Crihana Veche. 09:00-13:00 În teritoriu E.Iorga

N.Basarab

2. Participarea la ședința grupului de lucru pentru achiziții la proiectul ”Alimentarea cu apă potabilă și canalizare a localității Burlăceni”. 11-00 com.Burlăceni V.Golub
3. Deplasarea în c.Cucoara pentru examinarea petiției cet. I.Savenco.   În teritoriu J.Ghețiu
4. Repartizarea foilor de întremare la sanatoriu.   DASPF L.Moraru
    MIERCURI,

12.07.2017

   
1. Repartizarea manualelor noi în școlile și liceele din raza orașului pentru anul de studii 2017-2018.   Direcția generală învățămînt A.Micinschi
2. Deplasarea în s.Andrușul de Sus pentru examinarea petiției.   s.Andrușul de Sus N.Basarab

E.Iorga

3. Deplasarea în teritoriu pentru monitorizarea lucrărilor de recoltare a cerealelor conform graficului.   În teritoriu J.Ghețiu
4. Elaborarea devizului de cheltuieli pentru executarea lucrărilor de reparație a grădiniței de copii din s.Badicul Moldovenesc.   DCDDT V.Golub
  JOI,

13.07.2017

   
1. Deplasarea în s.Bucuria pentru examinarea petițiilor cetățenilor. 09-00 s.Bucuria E.Iorga

V.Golub

2. Ședința de bilanț privind activitatea Inspectoratului de Poliție Cahul în perioada semestrului I al anului 2017. 10-00 Sala de ședințe, et.II I.Briceag
3. Activități educative pentru dezvoltarea memoriei, a asociațiilor și a gândirii logice la copii.   Centrul Maternal Cahul L.Moraru
4. Vizită de lucru la instituțiile de învățământ și la Tabăra de odihnă pentru copii ”Romantica” din com. Moscovei.   În teritoriu A.Micinschi
  VINERI,

14.07.2017

 
1. Desfășurarea etapei a III-a și a IV-a a concursului pentru ocuparea funcțiilor vacante de director în instituțiile de învățământ general pentru: L.T.”M.Eminescu” din s.Crihana Veche, L.T.”I.Creangă” și Gimnaziul ”S.Rahmaninov” din mun.Cahul, și grădinița de copii din  s.Manta. 09:00-11:00 Primăria mun.Cahul A.Micinschi
2. Ședința grupului de lucru pentru achiziții de mărfuri, lucrări și servicii privind executarea lucrărilor de construcție la renovarea blocului alimentar al maternității și blocului patomorfologic al IMSP Spitalul Raional Cahul. 10-00 Sala de ședințe, et.III J.Ghețiu
3. Lansare de carte a autorului Pavel Liubici. 16-00 Biblioteca raională

”Andrei Ciurunga”

S.Bulat
4. Elaborarea devizului de cheltuieli pentru executarea lucrărilor de termoizolare a pereților la edificiul gimnaziului din s.Pașcani.   DCDDT V.Golub
Distribuie articolul pe:
Load More Related Articles
Load More In Noutăți

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *